טיפים לבחירת צימרים ברמת הגולן: מה כדאי לדעת?

טיפים לבחירת צימרים ברמת הגולן: מה כדאי לדעת?

אם אתם מעוניינים לבחור את הצימר הנכון לכם ביותר, אתם קודם כל צריכים לקחת בחשבון את סוג הפינוק וכן את סוג המרחב שהמתחם מציע. למשל, אם אתם אוהבים אימוני כושר אונליין על הבוקר, אתם תרצו מספיק מרחב כדי להרגיש חופשיים להתאמן. הנה כמה טיפים ששווה לקחת בחשבון, בשיתוף גן העדן של ליאורה & סתיו טולדנו יועצת תזונתית אונליין.

רגע לפני שאתם יוצאים לחופשת הצימרים המושלמת שלכם, האם לקחתם בחשבון את כלל הצרכים שלכם במהלך החופשה? לא פעם, אנשים מזמינים צימר קטן מדי או גדול מדי, אחד כזה שאינו כולל ארוחות מפנקות וכולי, ככה שחשוב לבחור נכון את המקום בו תלונו ברמת הגולן. לכן, אלו יהיו ההמלצות הכלליות שנוכל לספק לכם בעת בחירת צימרים בחד נס לחופשה מהסרטים:

  • נופים: האם אתם רוצים להתעורר לנופים פתוחים? כאלו אשר צופים לכנרת? להרים וגבעות? ליערות? בדקו מראש להיכן הצימר משקיף.
  • מחירים: ישנם צימרים בצפון בכל טווחי המחירים, החל מ-450 – 650 ₪ ללילה ועד כ-1,500 ₪ ללילה ומעלה. לכן, בדקו מראש השוואת מחירים בין צימרים ברמת הגולן.
  • ארוחות: בכל צימר ישנן ארוחות מסוגים אחרים, כאשר חלק מהצימרים מתאימים את התפריטים שלהם עבור ייעוץ תזונתי אונליין באינטרנט.
  • אטרקציות: חלק מהצימרים מציעים הנחות על אטרקציות ברמת הגולן, ככה שכדאי לבדוק מראש מה המתחם מציע לכם ובאילו מבצעים קיימים בו.

מה הצרכים שלכם מהצימר?

יש כמה וכמה שאלות שונות שכדאי לשאול כאשר מחפשים צימרים בצפון, בקתת עץ ברמת הגולן או סוויטות בצפון. כדי להקל עליכם, ריכזנו עבורכם אותן:

  • האם אתם בני זוג המחפשים אווירה רומנטית, פרטית ורגועה אי שם ברמת הגולן?
  • האם אתם משפחה עם ילדים אשר צריכה מספיק מרחב להורים וכן לילדים?
  • האם תרצו צימר רומנטי אשר משקיף לכנרת?
  • האם תרצו צימרים עם ארוחת בוקר מפנקת בהתאמה אישית על ידי יועצת תזונתית אונליין באינטרנט?

אילו פעילויות אתם אוהבים בחופשת הצימרים שלכם?

כאמור, ישנם צימרים אשר מציעים כל מיני הטבות, מבצעים וקופונים עבור אטרקציות ברמת הגולן. לכן, חשוב לבחור היטב את המתחם אשר מעניק את ההטבות המתאימות ביותר לצרכים שלכם. חלק מהמתחמים מציעים טיולי ג'יפים במבצע ברמת הגולן, מתחמים אחרים נותנים קופונים ליקבי יין פרטיים ועוד.

לסיכומו של דבר, הדרך הכי טובה לבחור את חופשת הצימרים שלכם היא ע"י בחינה מקרוב של הצרכים שלכם במהלך החופשה המיוחלת. והכי חשוב, אל תשכחו להזמין את ארוחת הבוקר המפנקת , הישראלית והטיפוסית שכולנו כל כך אוהבים. אם אתם צריכים תפריט בהתאמה אישית, אל תחששו לבקש זאת מהמארחים שלכם, רוב הסיכויים שזה אפשרי. תהנו וחופשה נעימה!