הקשר בין סדנאות, צימרים, גוף ונפש: מה חשוב לדעת?

הזמנת סדנאות כושר ויוגה לצימרים, יכולה להיות אחלה דרך להציע לאורחים משהו מיוחד שיעזור לא רק לגוף ולנשמה, אלא ישפר באופן כללי את סל השירותים שבעלי צימרים בצפון מציעים. בין אם יש לכם צימר ברמת הגולן, סוויטת יוקרה בכנרת או בכלל מלון בוטיק, המידע הבא מונגש עבורכם – בעלי צימרים בצפון ומתחמי אירוח.  

רגע לפני שאתם מזמינים מדריכי סדנאות צימרים בצפון עבור האורחים במתחם, חשוב לזכור מספר גורמים בעת תכנון הסדנאות הללו. ראשית, קחו בחשבון את גודל המקום שלכם – הוא צריך להיות מספיק גדול כדי להכיל את כל המשתתפים, אבל ענק ברמה שזה פוגע בחוויה האינטימית של הסדנה. כמו כן, קחו בחשבון את הפרמטרים הבאים:

  • ציוד: חשבו איזה סוג ציוד נדרש, כמו מחצלות או משקולות, וכן ודאו שיש לכם מספיק ציוד ספייר (למקרה שמשהו מתקלקל) בהישג יד לכל משתתף.
  • לוקיישן: איך אומרים, הכול עניין של לוקיישן? גם כאן זה תופס. אם יש לכם צימר מול הכנרת או צימרים ברמת הגולן מול נופים קסומים, תשתדלו לקיים את הסדנאות מול נופים אלו. זה מספק ערך מוסף ענק למשתתפים.

בחירת הסדנה הנכונה לצימר – אילו סדנאות פופולריות?

ישנן סדנאות מסוגים כל כך רבים, עד שלעיתים יכול להיות קצת מבלבל לבחור בסדנה הנכונה באמת. בעוד שבחו"ל יש אפילו סדנאות משני תודעה מסוגים שונים, בישראל הסדנאות הנפוצות הן:

  • יוגה: מושלמת עבור כל סוגי המשתתפים וניתנת להתאמה לכלל הגילאים.
  • מובמנט: סדנאות MOVEMENT ייעודיות ומתאימות לכל סוגי המשתתפים, גם עבור משתתפים עם בעיות בריאותיות.
  • נשימות: נשימות אמנם נשמעות כמו משהו מובן מאיליו, אבל גם כאן יש מקום ענק לתרגול, ואין דרך יותר טובה לנשום מאשר נשימת אוויר הפסגות של צימרים ברמת הגולן, סוויטות יוקרה בכנרת וכולי.

יש לקחת בחשבון את סוג קהלי היעד לסדנאות צימרים

אולי החשוב מכל עבור בעלי צימרים בצפון, קחו בחשבון את קהל היעד שלכם – האם הוא מחפש אימון אינטנסיבי או משהו משקם יותר? המידע הזה יעזור לכם לתכנן את סוג הסדנה הנכונה ביותר לאורחים. עם הבאה בחשבון של אלמנטים אלו, תוכלו להציע לאורחים שלכם חוויה ייחודית ובלתי נשכחת, שתטפח את גופם ונפשם כאחד.

חשוב להבין, ברוב המקרים קהלי היעד המגיעים להתארח במתחמי צימרים ברמת הגולן הם אורחים המחפשים שלווה, רוגע ורומנטיקה באוויר. צימרים בחו"ל אולי מציעים סדנאות אמניטה מוסכריה ומשני תודעה, סקי בשלג וכולי, אבל בארץ קהלי היעד הם אחרים. לכן, התאימו את הסדנאות לאותם קהלים. עם זאת, אם יש לכם אפשרות להעניק קופונים לסקי שלג בחרמון במהלך החורף, לכו על זה בהחלט. זה בטוח יעזור לכם למשוך יותר מבקרים למתחם האירוח שלכם. בהצלחה, וחופשה נעימה לכלל אורחיכם!